2014. augusztus 17., vasárnap

Hajnal~Larry

Sziasztok :) Ez egy rövid szösszenet lesz, aminek két oka van. Az egyik, hogy éppen dolgozok egy természet feletti történeten, de még a párosítást nem döntöttem el, szóval megkérdezlek titeket; Narry, Larry vagy Ziam legyen? A másik pedig, amit gőzerővel írok egy készülő blog. Szeretném bebizonyítani, hogy be tudok fejezni egy blogot, legfőképpen saját magamnak, erről még később beszélek. Megköszönném a visszajelzéseket :) Jó olvasást :) Đ. xx



Álmosan nyitottam ki a szemem, hangos csiripelés húzott ki legédesebb álmaimból. Óvatosan oldalra fordultam, mellettem Harry szuszogott imádni valóan. A takaró lecsúszott a felső testéről, felfedve az érdekes mintákat a testén. Halkan felkuncogtam, mikor megláttam a madár tetkói körül a harapdálásokat. Hupsz.
Egy puszit nyomta az érzékeny bőrre, mire Harry elmosolyodott. Hihetetlen, hogy még álmában is milyen tökéletesen néz ki. Magamra húztam Harry pólóját, ami a tegnap esti heves tetteink következményeiként a szék mögé dobva találtam csak meg. Magamban megdicsértem a célzóképességemet. Lábujjhegyen merészkedtem ki a hálóból nyíló erkélyre. Imádtam itt kint lenni, bár a mettlachi hidege szinte égette a talpam. Micsoda ellentmondás.
Hátra néztem, hogy csekkoljam az időt, bár az, hogy még nem kelt fel a nap elég információ lehetett volna. Az óra nagymutatója a 4-es szám felé közeledett. Magam köré fontam kezemet, hogy melegítsem egy kicsit fázó testemet.
Valahonnan az ágy felől mocorgást hallottam, s egy apró köhintést. Megfordulva láttam, ahogy a göndörke arcát a párnába temetve bal kezével tapogatózik. Mikor észrevette, hogy nem vagyok mellette hunyorogva feltekintett. Körül nézett a szobában, tekintetével engem keresve, majd zöld szemét az üveg ajtóra függesztette.
- Gyere vissza Lou. - nyöszörögte, s feje visszahanyatlott a párnára.
- Gyere ki, Hazz. - vágtam rá, s kifelé pillantottam az ébredező világba. Az idő amióta kijöttem nem melegedett, fáztam az egy szál pólóba, hiába ért le az a combom közepéig. - Szükségem lenne egy melegítő karra. - abban a pillanatban egy test állt meg szorosan mögöttem, a göndör tincsek csikizték az arcomat. Hosszú karjával előre nyúlt, hogy összefűzze ujjainkat.
- Miért keltél fel ilyen korán? - suttogta a fülembe, s nem bírta, hogy ne harapjon bele játékosan a cimpámba.  
- Valaki nagyon hangosan csiripelt. - vontam vállat, az idegesítő hangot újra lehetett hallani. Jobbra fordítottam a fejem, hogy megkeressem a zaj forrását, ami egy...kis fecske volt.
- Harry, nézd. - téptem ki magam az ölelő karok közül, s leguggoltam a sérült fiókához. - Vigyük be. - a kezembe fogtam óvatosan az apró testet, és a konyhapultra helyeztem egy papírtörlőbe csomagolva. - Harry keress rá mit eszik egy fecske. - szóltam hátra a vállam fölött, mire kicsit értetlenül, de életre keltette a laptopot. Addig amíg vártam a választ megvizsgáltam a madárkát, az egyik szárnya elég csáli volt.
- Szúnyogot, bogarakat, gilisztákat, de lehet neki adni főtt tojás sárgáját is. - olvasta a sorokat, én pedig bólintottam. Kezdődjék a vadászat. Órákon át ástunk a kertben gilisztákért, főztünk tojást, és itattuk meg szegény rémült fiókát, mire végre behunyta éj fekete szemét. A vattából, és néhány faágból összeállított rögtönzött fészekben kényelmesen helyezkedett el.
- Olyan, mintha lenne egy közös gyerekünk. -  ujjongtam, s az ujjaimat összekulcsoltam a nyaka körül.
- Figyelj Lou, én már ezen gondolkoztam, és én szeretnék egy közös gyereket. - nézett komolyan a szemembe. - És nem egy fecskét. - jelzett a mögöttünk alvó kismadárra.
- Ne bántsd őt. - biggyesztettem le ajkaimat játékosan.
- Komolyan Lou. - smaragd szemei az én kékjeimet fürkészték, biztos voltam a válaszomban, azonban megláttam valamit, ami kizökkentett a jelenetünkből.
- Maradj nyugton. - suttogtam, mire megdermedt, furcsán nézett rám, mikor egyik kezemmel hátranyúltam a légycsapóért, közben közelebb hajoltam a göndörkéhez, aki már le is hunyta a szemét, a csókomra várva, de most nem kapta meg. Nem az volt a szándékom. Az ingén békésen pihenő legyet csaptam le, ami egy fájdalmas jajdulást váltott ki Harryből.
- Mi a...? - nyitotta ki a szemét, közben a megütött területet dörzsölte.
- Bocsi, de kell a kicsinek a vacsi. - vontam vállat, és a rovarra böktem. Megingatta a fejét, majd közelebb húzott magához, hogy egy puszit nyomjon a homlokomra.

25 megjegyzés:

  1. Ziam :3 amúgy jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és azt is, hogy válaszoltál a feltett kérdésre :) Đ. xx

      Törlés
  2. :D Ez de édes :333
    Én Larry szeretnék, de igazából mindegy :)
    Menő az új fejléc :D De tényleg, fasza. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és a fejléc dicséretét, első készítésem. :) Đ. xx

      Törlés
  3. Szia :) Ez annyira aranyos lett ..szerintem ziam legyen ! ~zoo~

    VálaszTörlés
  4. De èdes lett! :3 Nagyon tetszett! :)
    Mindegy melyiket írod, csak Narry ne legyen :) Larryt szeretnék, de Ziam is jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Narry le lett szavazva...de nem baj, lehet, hogy Ziam, lehet, hogy Larry. 2:2 az állás. Köszönöm :) Đ. xx

      Törlés
  5. Szia:) nagyon jo lett :) legyen ziam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, és azt is, hogy írtál, mit szeretnél olvasni :) Đ. xx

      Törlés
  6. Helloka :) Ez irtó cuki lett szerintem is ziam legyen ;$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, úgy tűnik az lesz, és örülök, hogy tetszett :) Đ. xx

      Törlés
  7. hát ez nagyon jó.. :D vicces .. xd hoznál olyat is Lécci hagy Loui-nak kisbabája lesz. tudom fura meg minden, de olyan cukik. Hazz úgy is akar egy gyereket tőle.. :D kééééééééciii írj egy olyan részt is.. *bociszemek* :D és esküszöm többet nem kérek tőled. persze Ziam után .. :) puszi.Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint, hogy Louis szüli a gyereket? :o :D Nyugodtan kérhetsz bármit, talán megpróbálkozok vele :) Köszönöm :) Đ. xx

      Törlés
    2. igen Louis szül egy gyereket.. :) nagyon szépen köszönöm.. :)

      Törlés
  8. Hello! :)
    Sajnálom, amiért pár történetedhez nem kommenteltem, de most be is szeretném ezt pótolni. :)
    Szóval nem tudok semmilyen újdonságot írni azzal, hogy imádtam az összeset, ahogy persze ezt is. Szeretem ahogy írsz, és szerintem nem csak én vagyok így ezzel. :) És annak külön örülök, hogy ilyen sűrűn hozol újabb történeteket.
    Ami a hosszú, természetfeletti történetet illeti; én is Ziam-re szavaznék, Narry és Larry már úgy is tucat van. (Habár semelyik párosításból nem lehet elég.)
    A jövőbeli blogodat is izgatottan várom, és igazán szomorú voltam, mikor kitörölted a Violence c. blogodat. De a Te döntésed, ha így érzed jónak, tiszteletben tartom.
    Szóval várom az elkövetkezendő történeteidet, hisz' azokból sosem elég!
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Semmi baj, tudom, hogy nyaralni is voltál :) Én pedig nem tudok újdonságot mondani azzal, hogy köszönöm. Ha jön ötlet nem nyomhatom el, és titeket se szeretnélek sztori nélkül hagyni. :)
      Köszönöm a véleményed is, én is Ziamre gondoltam, de gondoltam tieteket is megkérdezlek :)
      Nagyon boldoggá teszel azzal, hogy várod nem csak a következő one shot-okat, hanem a blogot is :) A Violence pedig azért került törlésre, mert nem éreztem elég kidolgozottnak a karaktereket, de ebben ügyelek arra is. Köszönöm szépen még egyszer :) Đ. xx

      Törlés
  9. Ez nagyon aranyos lett! :)) és a kérdésre válaszolva én Narry-t mondanék, de látom nem az nyert :( na de nem baj, ettől függetlenül biztosan olvasni fogom :D
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom, hogy nem Narry lett a nyertes, de nem baj. Eljön az ő idejük is. :) Örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  10. Awwwwwwwwwwww, de cuki! ^^
    Nagyon aranyos lett, imádom őket. :3
    Énnnnn a Larry-t javaslom. :D Vagy esetleg Ziam-et, de Larry. Larrrrryyyy. Vagy ha már soknak számít vagy nem tudom, akkor Ziam-et. ^^
    pls pls pls. Larry/Ziam.
    Imádlak olyan kis cuki történeteket írsz, annyira imádom őket! <3
    Imádlak!
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed ez a kis szösszenet, amit csak úgy sietségemben összedobtam. Úgy döntöttem, hogy először Ziam lesz, mert arra szavaztak a legtöbben, aztán Narry, és Larry. Csakhogy mindenkinek tökéletes legyen :D :) Megtisztelve érzem magam, örülök, hogy tetszik amiket írok :) Đ. xx

      Törlés
  11. Úúúúú, mennyire aranyos lett.:33
    Amúgy én is Larryt vagy Ziamot írtam volna, és ha jól látom, Ziam lesz.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte tetszésed :) Igen. Ziam lesz, de köszönöm, hogy írtál :) Đ. xx

      Törlés
  12. Na hát ez nagyon cuki történet lett. és már csak azért is tetszik, mert nem régen mi is a húgommal találtunk egy kis fecskét, és ugyan ezeket csináltuk, hogy életbe maradjon. Tökéletesen fogalmazol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igazából mi is az öcsémmel csináltuk ugyanezt, s ez ihlette. A tökéletestől messze vagyok, de köszönöm :)) Đ. xx

      Törlés