2014. szeptember 14., vasárnap

Fire~Nouis

Sziasztok :) Igen, betegen, rengeteg tanulnivalóval, de itt vagyok. Egyszerűen nem tudtam nem írni. Remélem azért nem lett elviselhetetlenül rossz...A másik dolog, hogy arra gondoltam, hogy még van 10 One Shots, ami ehhez a daloshoz jön, aztán van egy Larry, amit kérésre írok, egy Ziam természetfeletti és aztán belekezdenék egy több fejezetes történetbe, amit ti választhattok ki, hogy milyen párosít legyen, az alapja megvan. Jó olvasást :) Đ. xx
ui.: A dalt, amit már előre tudok, hogy fantasztikus 1975, Louis Tomlinson, Niall Horan írta. A kép pedig ugyanúgy saját.


- Niall? - suttogtam, úgy hogy a többiek ne vegyenek észre semmit.
- Hmm? -fordította felém a fejét enyhén, az interjút tartó nő egy pillanatig most mást faggatott, Niallt kicsit békén hagyva a folyamatos kérdésözöntől.
- Akarlak. - mondtam, és ráhelyeztem a kezem a combjaira, mire élesen szívta be a levegőt. Senki nem láthatta tettemet az asztal miatt, így ujjaimmal egyre merészebb helyekre vándoroltam, még nem ráhelyeztem a kezem a férfiasságára, erre megugrott.
- Bo...bocsánat. Csak azt hittem egy pók.- jelentette ki, hiszen mindenki a szöszi felé fordult.
- Louis! Hagyd abba, esküszöm este folytatjuk, mert én is kívánlak, de...-oldalról rám pillantott, azonban elhallgatott, ahogy elkezdtem dörzsölni szerszámát. Pár percig folytattam, majd abbahagytam, miután kellően felizgattam. Bosszúsan villant kék írisze.
- Te mondtad, majd otthon. - mondtam, és a nő felé fordultam, aki az Eleanorral  való szakításomról kérdezett.
- Minden álomszerű volt, imádtátok egymást, már el is jegyezted. Mi történt? - aggódva figyelt, talán azt hitte ki vagyok borulva, de nagyot tévedett, nem lehetnék ennél boldogabb, ezért rámosolyogtam, és a legdiplomatikusabban válaszoltam.
- Elvesztettük azt a szikrát a folytonos távollét miatt, ráadásul a programunk is egyszerűen összeegyezhetetlen volt. Kívánok neki sok sikert, és természetesen barátok maradunk. - Mégsem mondhattam el az igazat, miszerint Niall megcsókolt egy bulin, ott lefeküdtünk és aztán szép lassan beleszerettem, s azóta élvezzük egymást társaságát, természetesen így már szó sem lehetett az esküvőről. A nő bólintott, majd tovább faggatta Niallt, aki már teljesen kikészülve válaszolgatott.
- Nem, nem járunk csak egy helyiségben voltunk. Igen egyszer ránéztem, de...Nem nem tervezek vele semmilyen esküvőt...Nem, teherbe se ejtettem, tekintve, hogy nem volt rá alkalmam...Nem úgy értettem, csak szimplán, öhm tudja Azt nem csináltuk...Az istenit ki is ez a lány? - halkan felkuncogtam, amit nem vett észre senki, el voltak foglalva a piruló szerelmemmel. Olyan ellenállhatatlan volt. Szőke tincsei az ég felé meredtek, fehér feszülős trikója láttatni engedte a kicsi, de kidolgozott bicepszét. Ujjaival idegesen dobolt az asztalon, arcán enyhe pír játszott, most nem mosolygott, mint ahogy szokott, kék írisze villámokat szórt.
Olyan 5-10 percen belül a nő is felfogta, hogy csak valami csoda folytán kerültek egy képre azzal a lánnyal, és nem fogja titokban elvenni Las Vegasba. Niall rám tekintett a szeme sarkából, én pedig féloldalasan rávigyorogtam, emiatt neki is mosolyra húzódtak ajkai.
- Alig várom, hogy hazaérjünk - tátogtam, s vigyorogva tanulmányoztam a vágytól egyre sötétebbé váló szemeit. A szenvedély tüzében égve meredtem a kék szempárba.
Amint az interjú véget ért Harry - kivételesen nem Niall - panaszkodni kezdett, hogy éhes. Valaki a fülem mellett összecsapta a tenyerét, így fájdalmasan kaptam a hallószervemhez.
- Rendben, menjetek el kajálni valahova, úgy is rég voltatok együtt bárhol. Jót tesz az imagineteknek. - egyszerre sóhajtottunk fel, ez nem felajánlás volt, sokkal inkább utasítás. Elhaladva egy tükör mellett gyorsan megigazítottam a kósza tincseimet.
- Ugyanolyan - nevetett fel Niall mellettem.
- Nem is igaz, nem veszed észre a változást? Még megharagszok, és nem lesz semmi az esténkből. - kacsintottam rá, és utoljára csekkoltam a tükörképemet, és a többiek után loholtam.

***********

Paul is velünk vacsorázott, aminek azért nem örültem csak, mert olyankor mindig valami rossz hírrel szolgált. És sajnálatos módon igazam lett, ahogy lenyeltük az utolsó falatot is megköszörülte a torkát.
- A helyzet az, hogy vissza kéne menned Eleanorhoz, mert mindenki elkezdett pletykálni, hogy Harry miatt dobtad. - Niall felkapta erre a fejét, és én is. Harry? Már megint?
- De velem jár és nem Harryvel. - jelentette ki a nyilvánvalót, amit sajnos még nem mondtunk el senkinek, így elég meglepődött fejet vágtak a többiek.
- Csak vicceltem? - próbálta menteni a helyzetet a szöszi elég rosszul.
- Semmi baj, Niall. Egyszer úgy is el kellett volna mondani nekik, bár jobb lett volna 10 szem közt, de végül is egy zsúfolt étterem kellős közepén, mikor körül vesz minket egy csomó fotós éppolyan jó választás. - a szarkazmus ellenére rámosolyogtam, hogy tudja szeretem azért, akármennyire meggondolatlan is, majd a többiek felé fordultam. - Meglepetés. - próbáltam elviccelni, de most valahogy senki nem talált a humorérzékére, főleg Paul nem.
- Hogy mi? - kérdezte paprika piros fejjel, de végül kontrollálta magát, így is sikerült felhívni sok ember figyelmét. Rámosolygott, de nem ám kedvesen, a vigyorgása gyilkolási vágyat rejtett. - Most csak szórakoztok velem, ugye? - reménykedve járatta szemét köztem és a szerelmem közt.
- Nem. Sajnálom, hogyha nem tetszik, de én Louist szeretem, szóval...- Niall egyenesen a perzselő tekintetbe nézve mondta ki ezeket, én pedig az asztal alatt összefűztem a kezeinket.
Végig néztem a kimaradt három fiún, akiken vegyes érzelmet láttam. Zayn és Liam tátott szájjal néztek ránk, próbálták felemészteni a dolgot, Harrry pedig...nos vigyorogva szemlélt minket. Hát igen, ő is rendelkezett néhány ferde hajlammal, így szerintem ő lenne az utolsó aki a szemünkre hányna bármi rosszat is. A göndörke mosolyogva rám kacsintott, s tudtam, hogyha kettesben leszünk egyszer, akkor ki fog faggatni mindenről. Szegény Niall ágybeli teljesítménye nem fog titokban maradni Harry előtt, bár nem hiszem, hogy rossz az, ha valaki a hiperaktivitása miatt egész nap áll. A szó szoros értelmében.  
- Rendben. - köszörülte meg zavartan a torkát Paul. - Akkor korrigálom a mondatom; vissza kell menned Eleanorhoz Niall miatt. - bólintottam, azt hiszem képes vagyok a kompromisszumokra, ha ő is. És mit érdekel, hogy néha azzal a lánnyal kell lennem, ha mikor hazamegyek, és lefekszem Niall szerelmes ölelésében hajtom álomra a fejem?
Volt, mikor a vágy égetett minket, volt mikor a harag, de most...a bizalom szerelmi tüzében égve meredtünk egymás szemébe, tudtuk, hogy örökre ott leszünk egymásnak. Megszorítottam összefűzött ujjainkat, mire elmosolyodott. A mi tündér mesénk más lesz, mint a többi, de ugyanolyan varázslatos.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett, kis huncutok :D
    Nagyszerűen írsz, imádom minden történeted. :3
    U.i.: Gyógyulást! :/

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég, az utolsó bekezdés valami...! Leírhatatlanul tetszett. Nem beszélve erről a mondatról: "A mi tündér mesénk más lesz, mint a többi, de ugyanolyan varázslatos."
    Meg természetesen, maga az egész one shot annyira aranyos volt, de közben szexi és szomorú... :( Ez a három így egyben lehetséges? Na mindegy, nekem nagyon tetszett, még mindig ugyanazt mondhatom, hogy nagyon jól írsz! :)) Alig várom a további történeteid!
    Jobbulást, és sok-sok erőt az iskolához! (:
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű. Olyan jól esett ezt olvasni. Örülök, hogy megfogott az utolsó bekezdés, igazából az az utolsó pillanatban került hozzá. Nem tudom, hogy lehetséges-e, de próbáltam minél több érzelmet belecsempészni. Köszönöm, neked is sok erőt a sulihoz :) Đ. xx

      Törlés
  3. Minden egyes írásod után bennem van az az "imádom érzés". Nagyon tetszik mind, és minő meglepő, ez is. Jókat mosolyogtam, illetve röhögtem a huncutabb részeken, a szomorúakon együtt szomorkodtam velük, a vége pedig elvarázsolt, főleg az utolsó mondat. Gyönyörű. Kész, ennyi, gyönyörűen írsz.
    És aki ilyen gyönyörűen ír, annak a lelke is éppoly' gyönyörű. Sőt, azt is állíthatom, hogy nem csak a lelked, de maga a tested is az. Ez az igazság.
    Gyógyulj! :) <3 És ne feledd; én rám is bármikor számíthatsz, még a legpitibb gondoddal is fordulhatsz hozzám.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow. Nagyon jól esik, hogy ezt gondolod, és, hogy ennyire tetszenek a szösszeneteim. Próbáltam bele humort is vinni :) Engem idéztél? Haha :D Köszönöm, viszont mondom én is :) És gyógyulooook. Đ. xx

      Törlés
  4. Az utolsó mondatokat mindig olyan szépre írod, persze a többi is az. :D Varázslatos, mint Louis és Niall románca. :D Nagyon-nagyon tetszett. Hiányozni fognak ezek a kis rövid történetek, de ott lesz egy teljes hosszú. Már kíváncsian várom. :D puszi xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: A képeket milyen programmal szerkeszted? Nagyon szépek.

      Törlés
    2. Az utolsó mondatok fontosan :D Néha azért lenne one shots, meg nem lenne olyan nagyon hosszú sztori, de szeretném megcsinálni :) Csak telefonra tölthető alkalmazás, az a neve, hogy Pixlr Express :) Đ. xx

      Törlés