2015. január 1., csütörtök

Award 8.

Köszönöm a díjat Buzási Juditnak, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám:)
Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1. A másik életem szerelmét három nap múlva 5 hónapja ismertem meg.
2. A mostani Szilveszter különleges volt számomra, habár akikkel töltöttem nem igazán vették szerintem észre.
3. De nekem fontosak és az a lényeg.
4. És sosem gondoltam volna, hogy ilyen módon léhetek át a következő évben.
5. Valamikor bealudtam, szerintem kibeszéltek engem.
6. Még szerencse, hogy nem horkolok.
7. Vagy nem tudom, még nem hallottam magam alvás közben.
8. Most is egy buliról jövök.
9. Lehet, hogy kicsit túl sok pezsgőt és bort ittam.
10. Annyira aranyosak ezek a díjas cuccok, vicces csinálni.


Válaszaim a 10 kérdésre:
1. Ha lenne egy kívánságod mi lenne az?
Megtudni, hogy a körömlakk feltalálójának mi járt a fejében...arra gondolt, hogy 'héé olyan uncsi a körmöm itt egy festék fessük ki?' vagy mi? érdekes.
2. Hogyan szeretted meg azt a műfajt, amiben írsz?
Mármint ezt a meleg dolgot? Nézzünk rá Larryre, Narryre, Ziallra, vagy éppen Ziamre. A valódi kérdés: Miért nem szereti mindenki.
3. Ha ihlet hiányod van mit szoktál csinálni, hogy újra formában legyél?
WAKING UP BESIDE YOU I'M A LOADED GUN, I CAN'T CONTAIN THIS ANYMORE, I'M ALL YOURS I'VE GOT NO CONTROL
4. Ha visszamennél az időben mit tennél másképp (ha egyáltalán megváltoztatnád)?
Nem venném fel a 8. szülinapomra azt a borzasztó kék pólót, amit akkor nagyon szerettem, de visszanézve vérciki.
5. Kiben bízol meg a legjobban? Miért?
A Harrys párnámba. Nem szól bele, miközben beszélek, nem felesel és még puha is.
6. Ha egy napra valamilyen híresség bőrébe bújhatnál, akkor ki lenne az, és miket csinálnál?
Harry Styles. Lesmárolnám Lout, aztán egész nap meztelenül nézném magam a tükörben, és a göndör hajamat csavargatnám.
7. Mi az a dolog, ami feltud dühíteni?
Az a kicseszett ű betű, ami sosem lesz túl távol az entertől.
8. Milyen számodra a tökéletes világ?
Itt él velem Blanka, és minden fiú úgy néz ki, mint a One Direction tagjai.
9. A világ sztárok közül kik az eseteid? Miért?
Barack Obama. Mert "lefeküdt" Harryvel.
10. Melyik az a szám (már ha van ilyen), amit ha meghallgatsz lenyugtat, és elfeledteti veled az akkori problémáidat? Miért?
HER MOTHER DOESN'T LIKE THAT KIND OF DRESS, REMINDS HER OF THE MISSING PIECE OF INNOCENCE SHE LOST

A kérdéseim ugyanazok, ha nem baj.

És küldöööm
Macy C. Morrow
Rhinnanon Mamphis ( soha nem olvastam még, de valamiért kiadta ezt az oldalt, úgyhogy megelőlegezem neki, az univerzum is azt akarja, hogy adjam neki)

4 megjegyzés:

  1. Behaltam. Kész ez a díj. Boldog Új Évet, Egyetlenem! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézusom, reggel jót nevettem magamon :D Neked is drágám :3
      Lana x

      Törlés
  2. Csak egy kicsit voltál részeg? XD Aranyos voltál. :P

    VálaszTörlés